Welkom!

Welkom op mijn weblog.
Ik doe hier verslag van mijn rondreis door Japan.
Reageren? Leuk! Bij elk bericht kun je een reactie plaatsen.

Laatste Reacties

XML: RSS Feed
XML: Atom Feed

24 November 06 - 11:16vrijdag 24 november

Beste mensen. Aan alles komt een einde. Ook de laatste 3 gladiolen zijn weer in NL. Na een voorspoedige vlucht vanuit Tokyo naar Hong Kong en vandaar verder naar A'dam, stonden we om 06.15 aan de gate. Japanners zijn relatief wat kleiner, de stoel/beenruimte wat minder. Zeker een nadeel als je 13 uren nonstop in je stoel zit/hangt of wat al niet meer.
Uiteindelijk komt er aan de reis een einde. Op Schiphol werden we opgewacht door Joke en Ruurd, Louis 2, André, Joop nog een dame waarvan ik helaas de naam ben vergeten (sorry) en Han. Bea belde nog even. Tijd voor een 5-je in de klok voor een paar mensen. Binnenkort nog een paar berichten en mogelijk wat extra foto,s. Ik denk dat ik namens allen kan spreken dat we met elkaar een geweldige reis hebben gehad met geweldige ervaringen. Het thuisfront moet er iets van hebben meegekregen. De weblog blijft nog wel even staan, dus kijk er af en toe nog maar eens naar.
Namens de gehele 4-fun japangroep een hartelijke groet en dank voor al jullie reacties en berichten.
Wim.

~w~ - default - een reactie - §

18 November 06 - 13:32zaterdag 18 november

Zoals gezegd vandaag van Hakata naar Hiroshima per Shinkansen. Een hotel gevonden en daarna op stap. Alle musea en plekken welke met de bom te maken hadden, hebben we bezocht. Het blijft toch wel erg indrukwekkend de beelden en films van het gebeuren. Lees verder..

15 November 06 - 10:06woensdag 15 november

Vanmorgen om 7.30 uur stond iedereen gepakt en gezakt voor de deur van de Ryokan. Nog even ontbijten met elkaar en daarna richting de treinen. 9 mensen richting Tokyo en Narita stonden te dansen, omdat ze weer naar huis mochten. Cora, Ben en Wim hadden de tranen in de ogen omdat ze nog 9 dagen door moeten. Het leven kan hard zijn niet!!!.......... Lees verder..

~w~ - default - twee reacties - §

06 November 06 - 13:31maandag 6 november

Als eerste een felicitatie voor mijn broertje. Nico nog vele gezonde jaren. Ik neem er zo eentje. Vandaag zijn we naar Tokyo vertrokken waar we de komende dagen in het Theater hotel verblijven. We hebben de binnenstad al bekeken en zijn op het stadhuis bovenop de 46e verdieping geweest. Jammer dat het erg heiig was. Lees verder..

~w~ - default - drie reacties - §

06 November 06 - 03:22maandag de 6e

Hoi Lui, hier een bericht uit Tokyo. We hebben de 3 daagse met goed gevolg afgelegd. Alles is erg indrukwekkend. We gaan nu eerst Tokyo weer in. De afgelopen dagen geen internet, dus geen berichten. Later vandaag vanuit het hotel meer bericht. Dan heb ik ook meer tijd. Namens allen een hartelijke groet

03 November 06 - 13:13vrijdag 3 november

Om 6.30 aan het ontbijt. Met stokken. Om 07.30 met de bus richting de start en omstreeks 08.00 bus richting de start en omstreeks 08.00 uur vertrekken we. Wat een geweldige belevenis is dit。 Vriendelijke, kleine mensen, die graag allerlei kado,s willen weggeven. Lees verder..

01 November 06 - 13:04woensdag 1 november

Vandaag dan gaat de grote reis beginnen. Rondom 11.00 uur in de hal verzamelen, koffie drinken en inchecken. Om 14.00 uur vertrekken we met 45 minuten vertraging vanaf de Polderbaan. Lees verder..

Terzijde

12 11 06 00:44brichtje Nel

Hoi Nel, Geen mailtjes ontvangen van je.Goeie reis nogmaals en tot hoors. Wim

~w~ - Geen reacties - §

06 11 06 22:31zaterdag 4 november

Vandaag de 2e dag om te wandelen. We doen het vandaag rustig aan om vooral van de mensen en de omgeving te gaan genieten. Lees verder..

16 10 06 21:47De grote lijn.

1 november vertrek vanaf Schiphol met Cathay, via Hong Kong naar Tokyo/Narita international. Aankomst de 2e november en direkt door met bus en trein naar Higashi-Matsuyama. Daar lopen we 3, 4 en 5 november de 3 daagse. Lees verder..

~w~ - Geen reacties - §

13 10 06 14:50Hier ga ik landen!